Anastasia és Christian összeházasodtak. Az esküvő és a romantikus nászút csak még jobban összehozza kettejüket. Boldogságuk azonban nagyon zavarja Jack Hyde-ot, akit a felháborodás és a bosszúvágy erőszakos tettekre sarkall. Az idillre Christian egyik régi kapcsolata is féltékeny, aki nagyon szeretné újra felkelteni a milliomos figyelmét...
A szürke hétköznapok és az embertelen nagyváros visszafordíthatatlanul felemésztette Zsenya és Borisz házasságát. Csak a közös gyerekük sorsa és a közös lakás eladása maradt kínzó kérdésként köztük, már mindketten az új kapcsolataik boldogságát várják. A nagyon feszült utolsó napok állandó veszekedései közben észre sem veszik, hogy mióta nem látták 12 éves fiúkat. A bürokratikus rendőrséghez hiába fordulnak, ezért az állam szerepét magukra vállaló önkéntesek segítségével indulnak a kisfiú keresésére. Útjuk során letaglózó mélységeiben ismerhetjük meg napjaink Oroszországában a boldogságot keresők kilátástalanságát.
A Manifesztum című filmet egy múzeumi videóinstalláció 12 felvételéből állította össze a rendező, Julian Rosefeldt. A film a futurista, dadaista, szuprematista mozgalmak, a Dogma, valamint egyéb művészeti csoportok manifesztumait tolmácsolja Cate Blanchett rendkívüli alakításában. A színésznő 12 különböző személyiséggé változik a kollázsként szerkesztett alkotásban: tanítónő, családanya, hajléktalan férfi, gyári munkás, televíziós hírolvasó - minden egyes szerepében váratlan és meghökkentő kontextusban ad új és drámai értelmet a jól ismert, híres szövegeknek.
A csillogó 50-es években, a háború utáni Londonban Reynold Woodcock, a híres szabó és nővére, Cyril a brit divatvilág központi figurái: ők öltöztetik a királyi családot, a filmsztárokat, az örökösnőket, a felső tízezer tagjait, az első bálozókat és a rutinos dámákat a Woodcock Ház sajátos stílusában. Nők jönnek és mennek Woodcock életében, akik ihletet és társaságot biztosítanak a megrögzött agglegénynek, míg össze nem találkozik egy fiatal, magabiztos nővel, Almával, aki hamarosan az élete állandó részévé válik, mint múzsa és szerető. Reynold eddig pontosan megtervezett és mintaszerűre szabott életét szép lassan szétzilálja a szerelem...
Tonya Harding bulvártörténete a kilencvenes évek amerikai médiaeseményeinek egyik legnagyobb port kavart sztorija volt. A tehetséges fiatal műkorcsolyázó karrierje ragyogóan ívelt felfelé, amelyben a sportoló elszántsága mellett elvitathatatlan része volt a nem éppen finomkodó nevelési és edzői módszereket alkalmazó szabad szájú anyjának. Aztán Tonya egy nap megismerkedett egy férfival, és az élete innentől meredeken más irányt vett. Például egy, legnagyobb riválisa elleni merényletig. Tonya egyszeriben a legnagyobb közellenséggé vált, pedig lehet, hogy ő is csak egy áldozat volt, neveltetése és ex-pasija áldozata. Az Én, Tonya az események szatirikus feldolgozása. Vagy lehet, hogy az élet ennyire abszurd fordulatokra volt képes?