Egy öt éves kisfiú arra ébred, hogy rossz vonattal utazik egyes egyedül, egyre távolabb észak-indiai otthonától. A megrettent és megzavarodott kisfiú másfél ezer kilométerre vetődik el, a nyüzsgő és átláthatatlan Kalkuttába, vagy ezer kilométerre az otthonától. Sokféle megpróbáltatást túlél, míg sorsa jobbra nem fordul. Örökbe fogadja egy pár Ausztráliában. Később, felnőtt fejjel útra kel, hogy megtalálja elveszett családját.
Egy cég fiatal alkalmazottját a svájci Alpokban pihenő főnöke után küldik, hogy hazakísérje. A szanatórium azonban nem az a békés, nyugodt hely, aminek kívülről látszik. A főnök eltűnt, a srác pedig kénytelen meghosszabbítani a saját ott tartózkodását: a betegek ugyanis sokkal inkább fogolynak tűnnek ezen a helyen. Aki pedig megpróbál valakit kiszabadítani, az hamarosan a saját egészsége miatt kénytelen aggódni...
Az Inferno 2016 októberében került a mozikba, Tom Hanksszel a főszerepben. A film Botticelli munkásságának egy kevéssé ismert részébe enged betekintést. Az izgalmas és egyszerre misztikus történet szorosan kapcsolódik Botticelli különleges rajzaihoz, amelyeket Dante Isteni színjáték című művének illusztrálásához pályája kései éveiben, egy évtized munkájával készített. Vajon mi az igazság ezeknek a rejtélyes rézkarcoknak, különösen A Pokol térképének (Inferno) a hátterében? Miért maradtak befejezetlenek ezek a művek, és miért tűntek el hosszú időre a történelem forgatagában? Hogyan találták meg újra, és milyen felfedezések kerültek napvilágra, miután a rajzok nagy részét sikerült végre összefűzni és milliméterről milliméterre átvizsgálni? Ilyen kérdésekre keresi a választ a film...
Little, Chiron és Black. Három név, melyek ugyanazon embernek három különböző életszakaszát jelölik meg, végigkísérve jellem- és személyiségfejlődésének legfontosabb részeit. A kisgyerek Little Miami leszakadó részén él egyedülálló és drogfüggő anyjával. Itt ismerkedik meg a drogdíler Juannal, és a felnőtt férfival barátságot köt a saját korosztályából kitaszított fiú. A tinédzser Chiron a nemi érés szakaszába lépve keresi identitását. Végül a felnőtt, kigyúrt, harmincas Blackkel zárul a történet, aki képes szembenézni múltbeli énjével és korábbi traumáival. Vajon mik azok az események, amelyek a legnagyobb hatással vannak életünkre? Kik befolyásolják leginkább a jellemünket? Ezekre az univerzális kérdésekre próbál választ találni Barry Jenkins lírai filmje. A Holdfény időtlen történet az emberi kapcsolatokról és önmagunk megismeréséről.
Hiába a vágy, Anastasia Steele inkább szakít Christian Grey-jel, a milliárdossal, aki az érzékiség terén korábban az ujjai köré csavarta. Amikor azonban a férfi új megállapodást ajánl, mely szerint meg fog változni, visszafogottabb lesz, újrakezdik a viszonyt. Igen ám, de míg Christian a belső démonaival küzd, Anastasiának a férfi korábbi partnerei iránt érzett féltékenységgel és dühével kell szembenéznie.
Amikor a megsebzett Christian (Jamie Dornan) megpróbálja visszacsábítani az óvatos Anát (Dakota Johnson) az életébe, õ új megállapodást akar, mielõtt adna még egy esélyt a férfinak. Miközben õk ketten megpróbálják újra felépíteni a bizalmat egymás iránt, baljós alakok bukkannak elõ Christian múltjából, és elkezdik bekeríteni a párt, hogy szétzúzzák a közös jövõvel kapcsolatos reményeiket…